Ella & Hanith op reis door Zuid Amerika

Fatamorgana

Hier een berichtje vanuit Huacachina, een oase midden in de woestijn z´n 300 km ten zuiden van Lima. Lieve iedereen, Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed. Zaterdag zijn we uit Lima vertrokken op weg naar Pisco, een dorpje vlakbij een natuurreservaat. Toen we echter door Pisco reden met de taxi, zagen we alleen maar armoede en ellende. Hier schrokken we een beetje van en we zagen het dan ook niet zitten om hier te verblijven. Daarom zijn we doorgegaan naar Paracas, een dorpje aan de kust, net buiten Pisco. Toen we uit de taxi stapten, kwamen er tien mannetjes op ons af (is hier normaal) om ons een slaapplaats aan te smeren. Uiteindelijk terechtgekomen bij Miguel, alias ´el pollo´, die in het begin erg charmant was, maar achteraf een beetje een gladjanus bleek te zijn. Het betonnen blok waar we in sliepen bleek dan ook iets minder gezellig dan el pollo ons had doen geloven. Maar goed, we hoefden er alleen maar te slapen. De volgende ochtend zijn we met een speedboot naar de Islas de Ballestas gegaan, ook wel de Galapagos for the poor genoemd. Dit was erg leuk! We hebben veel verschillende vogels, zeeleeuwen, pinguins en pelicanen gezien. Super cool! Vervolgens doorgegaan naar Ica waar we in de bus twee jongens uit Zweden ontmoetten. Samen met hen een taxi gepakt naar de oase en daar een hostel gezocht. Gister hebben we echt een super dag gehad. Eerst met de jongens naar een wijnbodega buiten de stad gegaan waar we gezien hebben hoe ze wijn en pisco (een nationaal drankje van 45% alcohol) maken. Smiddags lekker gezwommen in het meer, waarvan ze zeggen dat het water een medische werking heeft. Daarna zijn we met een bougie de duinen in gecrosht en hebben we daar gesandboard (foto´s volgen nog)! Savonds lekker bij het kampvuur een Zuid-Amerikaans biertje gedronken en onze eerste salsales gehad van twee Peruanen. Vandaag gaan we door naar Nasca, waar de beroemde en misterieuze Nasca-lijnen liggen. Dit zijn enorme afbeeldingen van verschillende dieren en planten. De oppervlakte van deze figuren is zo groot dat je ze alleen kunt bekijken vanuit een vliegtuig. Maar nu nog even lekker chillen aan het water! Tot gauw! Liefs, Ella & Hanith

Joni

Foto's! :)

Laurens

Klinkt goed!

Marjolein

He Hanith,
Wat een leuke site, en geweldig om al wat verhalen en foto's te kunnen zien.

Heel veel plezier!!

Marjolein

ps. Martijn heeft een nieuwe baan!!

mem

Hoi meiden, ben ook benieuwd naar de nieuwe foto's.
Ik vind jullie verhalen trouwens gelijk al behoorlijk heftig. Niet te beleefd en aardig zijn voor opdringerige mannetjes hoor!

Chris

Ik ben het met jullie mem eens! kusjes

en ik ook !!!

harry

oh ja veel plezier met jullie volgende avonturen.

dikke kus harry.

Marije

Wow jullie zijn nog maar nauwelijks vertrokken of er staan al 100 foto's en 10 reisverhalen op. Goed zo!!! Zo mag ik het zien. Kan alleen de laatste foto's niet openen, maar broer Joni kan me vast heel goed uitleggen hoe dat kan. Toch? Toch? Heus. Doe maar. Heel veel plezier meisjes!! Kreeg bij de eerste foto's van Schiphol wel even een rot gevoel, als ik dat al krijg... waar moet mem dan wel niet doorheen gaan....?! Maar vol spanning wacht ik de volgende foto's en verhalen af!

He meisjes,

wat weer een paar leuke series foto,s ga zo door.

Kunnen we er ook nog wat text bij krijgen dat maakt het reageren ook weer wat leuker.

groetjes en dikke kus harry

Janne

Mooie foto's! Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan in de eerste (!) week! Super!

xxx torti
Janne

Gerko en familie

Hallo meiden, niet te veel met ""vreemde"" jongens en mannen aanpappen hoor!!!! Een hele fijne tijd toegewenst.

Margot

Hé Hanith!! Leuk hoor jullie site en wat een supermooie foto's! Erg leuk om een beetje bij te houden wat jullie allemaal beleven. Heel veel plezier en geniet er van! Zo te zien lukt jullie dat wel.....

Liefs Margot

Josh

nee, idd niet met te veel met "vreemde" jongens aanpappen, hoor! ;)

zo te zien(en te lezen) hebben jullie het wel goed naar jullie zin. lache man, ff een mailtje vanuit een Oase sturen...

hoop dat alles nog verder goed gaat en dat jullie dikke lol hebben.

veel plezier iig en maak er wat moois van!

ik vind jullie super stoer!

sjoukje huitema

veel plezier en een groet van ons allen.

sjouk,kor & marlies

Eelco

Hola chicas!

Leuk om jullie verhalen te lezen! Allemaal erg herkenbaar, zijn soms 10 deja-vus achter elkaar! Veel plezier in Arrequipa en Cuzco!
Eelco

Linda

Heey!

Leuke verhalen en op de foto's ziet her er ook super mooi uit!! Ben jaloers!
Heel veel geluk in het nieuwe jaar en geniet nog heel veel van je reis!

Kus Linda