Ella & Hanith op reis door Zuid Amerika

Peru in volle glorie!

Prachtige landschappen, hobbelige wegen, huppelende alpacas, traditioneel geklede vrouwen, tandloze mannetjes, bepakte ezels en één vliegende cóndor. Hola amigos, como estais? Aqui todo esta muy bien. Op dit moment zitten we in Cusco, de voormalige hoofdstad van het Incarijk. Hier zijn we vanochtend vroeg aangekomen, na een paar hele zware dagen in de Colca Cañon te hebben doorgebracht. Deze cañon, die 2 keer zo diep is als de Grand Canyon, ligt op 4000 meter hoogte vlakbij Arequipa. In een groepje van vijf personen hebben we drie dagen door deze cañon gehiked. Voor het eerst sinds we hier zijn, hadden we het gevoel het echte Peru te zien. Prachtige landschappen, hobbelige wegen, huppelende alpacas (lama´s), traditioneel geklede vrouwen, tandloze mannetjes, bepakte ezels en één vliegende cóndor. De trip heeft best wel veel indruk op ons gemaakt. Ook omdat het behoorlijk pittig was. Laatste nacht om 2 uur snachts opgestaan om met onze hoofdlamp de berg weer op te klimmen. Half dood, maar toch ook behoorlijk trots op onszelf, kwamen we dan eindelijk boven aan! Overige activiteiten: de Nasca-lijnen overgevlogen, angstige momenten beleefd in de lokale bussen, de Peruaanse ceviche gegeten (rauwe vis), maagkrampen gehad (zie vorige :), een spaanse tour gekregen door het klooster van Arequipa, een potje pool gespeeld in de Ierse Pub, veel foto´s gemaakt, in ¨hotsprings¨ gezwommen, andere reizigers ontmoet enz.. De komende tijd gaan we genieten van de wonderbaarlijke architectuur en cultuur van de Incas hier in Cusco en omgeving. Hasta la proxima! xxxxxxx Ella & Hanith

harry

Hoi meisjes, ik heb net jullie foto,s bekeken samen met het reisverslag en ik vind het erg stoer wat jullie hebben gedaan.
ga zo door met de verhalen en take care.

dikke knuffel van harry

Lou

Juist, dat is het betere werk..aaaahh!!!! Op naar Machu Pichu! :P

Joni

Nou maar wij hadden Regroup!! Das ook best leuk!!! toch?

Joni

Oh, enne, ZEER GOED BEZIG!!! Keep 'm coming :)

harry

natuurlijk joni,

hoe was het bij de regroup???

Ja stom :( Ik wil ook in Peru zitten :(

Peter en Sierd

Hey girls Hanith en Ella,

Om de realiteit van de afdeling WW te ontvluchten, kijken we af en toe op de site.
Mem heeft ons een beetje wegwijs gemaakt op de site.
We wensen jullie nog een fijne tijd in Zuid Amerika.
Prettige Kerstdagen en Happy New Year.

Peter Vos en Sierd de Jong (UWV Groningen)

Ymkje

Wat een landschap zeg, geweldig! Een hele fijne kerst gewenst!