Ella & Hanith op reis door Zuid Amerika

Van de hitte in de kou...

Zo zit je met je kont op het strand in Brazilie, nog geen week later sta je rillend op een boot naar een 130 meter hoge gletsjer te kijken! Het kan allemaal.. Hola querido amigos, Nadat we de watervallen van Iguazu bezocht hadden, moesten we dan toch echt een plan gaan maken voor onze laatste maand Argentinie. We besloten dat we toch wel erg graag Patagonie wilden ontdekken en boekten daarom dezelfde dag nog een vlucht vanaf Buenos Aires naar El Calafate. Gistermiddag aangekomen en vandaag gelijk al een boottocht gedaan naar vier gletsjers in Parque Nacional Glaciares. Een van deze gletsjers, de Upsala, was 130 meter hoog, de grootste in het park. Erg indrukwekkend! Ondanks de kou, hebben we erg genoten van het prachtig blauwe water en de fascinerende ijsschotsen. Ook het contrast met de groene bergen op de achtergrond was erg bijzonder. Jammer alleen dat het grijze haren gehalte op de boot opvallend hoog was.. Ook morgen is alweer vol gepland, dan gaan we naar de beroemdste gletsjer van het park: Perritto Moreno, oftewel ´Bruin Hondje´ :) Lieve mensen, tot gauw! Koude groetjes vanuit Zuid-Argentinie, Ella & Hanith PS I: Twee dagen in Buenos Aires gespendeerd en nu al helemaal enthousiast; kunnen niet wachten om weer terug te gaan!! PS II: Er zijn twee nieuwe foto series, number 17 & 18!

Joni

He He,

Eindelijk een update! En Foto's! Snel ff kijken :)

mem

Ik mis de foto's van het mooie eiland waar jullie uitgerust hebben na het carnaval vieren. Komen die nog?

abba

It's great to see u having fun and enjoing the trip.
To be updated. Rachel Gordon are getting marry this Thursday March 8th.

Robin

morgen at my place?

harry

hoi meisjes
Ik heb weergenoten van alle foto,s en wens jullie verder nog een goede reis.
Nog naar even flink genieten daar
dikke kus harry