Ella & Hanith op reis door Zuid Amerika

Shop till you drop!

Dat was ons motto van afgelopen week! Iedere dag waren wij wel in de stad te vinden om ons welverdiende geld uit te geven aan o.a. stoere rugtassen, zijden hoeslakens, geïmpregneerde klamboes, dure malariapillen en enorm foute blauwe regenponcho's. Kortom wij zijn er klaar voor! Morgen rond deze tijd (22.45 uur) vliegen we boven Lima, de hoofdstad van Peru. Zodra we in de gelegenheid zijn zullen we weer een berichtje achterlaten op deze site. Hasta pronto! Ella & Hanith

Reacties

Reacties

Joni

Goed verhaal!

Zeger

He Ella en zus,

veel plezier tijdens jullie reis. Leuk dat er weer een reissite te bekijken is vanuit Nederland. :) en :( tegelijktertijd.

Geniet er van.

doei

Sharon

Ha meissies,

Heel veel plezier daar en houd ons hier zeker op de hoogte van de avonturen!

KuS

Smiechtje

Ey, die bril staat je goed! Kun je nog beter genieten van je reis en op elkaar letten!

Take care and take a sinaasappel for me!

Laurens

Have fun daar!!!! Peru is volgens mij super!

Berber

Leuke site hoor dames!! Ik wilde jullie nog even heel veel plezier toewensen en succes met de reis. (Hanith, jij hebt natuurlijk pepernoten om op te teren tijdens de vlucht.. (:...) En dat er maar mooie avonturen beleefd mogen worden. Ik zal het bijhouden!

Veel liefs Berber

Robin

Heel veel plezier dames!

Ik hou jullie in de gaten ;)

Wiljan

He he,

Ik wens jullie heeeel veel plezier daar en pas goed op elkaar!!

Groetjes Wiljan

Uilkje

Hey!!

Wat n mooi site! Ga ik zeker zo af en toe een kijkje op nemen!
Heel veel plezier!

Greetz Uilkje

Liefje

Heey dames,
wat leuk man ik ga zeker af en toe kijken en veel plezier wel goed voor elkaar zorgen hee hahah en Pas Op hee
veel liefs
Maryam

Danick

Hola muchachitas,

Ik wens jullie een leuke tijd daar in Zuid-Amerika en zoals Wiljan al zei, pas goed op elkaar. En vergeet niet, als er nog geld over is, Curacao is daar vlakbij ;).

Asta luego....

Els

Hola Guapas,

Van de voorbereidingen alleen al word ik jaloers.... Op dit moment zitten jullie nog sky high in het vliegtuig waarschijnlijk, op naar het grote avontuur! Hoop dat jullie een te gekke tijd gaan hebben daar, en deze site goed bijhouden hè ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken.

Besos.

Jolisa

Dag dames!!
Wat ontzettend stoer dat jullie dit echt ondernemen!!
Als heel Latina America zo mooi is als Brasil dan gaan jullie een geweldige tijd tegemoet!
Pas wel een beetje op voor de latino's he ;)
Ik houd jullie site in de gaten, ben benieuwd.

xx Jolisa

Nina

Hai Ella en zus,
Heel veel plezier en avonturen gewenst, geniet ervan! En succes gewenst de eerste dag en nacht, en de rest gaat allemaal vanzelf;)
groetjes Nina

yinon & poly

Hello Ella and Hanit
good luck have a good time and enjoy in your trip
yinon & poly

de verschrikkelende sneeuwman

UUHhhhhh allemaal leuk en aardig maar zijn jullie nog wel de Regroup kassa chicks of moeten Wanno en ik nu met pruiken op bij de balie zitten ?

Sjirkje

Hee lieve meiden!

Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen en nu al heerlijk genieten van het hopelijk warme weer en natuurlijk van een boeiende omgeving! Maar voor vandaag: HANITH GEFELICITEERD!! Chica! Ik hoop dat het net zo'n leuke dag als vorig jaar voor je wordt, alhoewel dat wel heel erg fantastisch was toen he! ;) Ik ben nu al benieuwd waar je volgend jaar uithangt!! :D

Enjoy! Dikke kus Sjirkje

RrroooaaarrR

Veel plezier tijdens jullie reis! Goeie keus!

Chris

Gefeliciteerd, Ganoeshi!!!!!!!!!!! Beetje goed aangekomen dames? Leuke bril trouwens ella, is het de brillemaker toch nog gelukt he?!

kusjes!

Robin

Gefeliciteerd Gaanet!!!

x

Janne

Hanith gefelifiteeeerd!!! Hebben jullie een lekker Perutaartje gehad!? Pasten er nog slingers in de tas?!

Hopelijk hebben jullie het vliegtuig gehaald, een goede reis gehad en is het eerst hostel ok! Ik ben zo beniiieeuwd!

Mooie website Joni! Vooral dat Daninoos/Latinoosbordje vind ik heel mooi! :-)

Leuke bril Ella! Gelukkig datie op tijd was!

xx xx taaaaaart Janne

Paul

Gefeliciteerd Hanith, en veel plezier daar allebei!!

af en toe zal ik ff kijken hier:)

Imro

Tering, leuk uitstapje dames!

Veel plezier!!

abba

girls, have fun and injoy your trip.
Hanit. Yom holedet samech.
Happy birthday,
Felis cumpleanios

de Mem van de avonturiersters

Hi meisies, was heel blij vanochtend dat we een teken van goeie aankomst kregen! Een goed begin is toch wel ......!
Hanithje, mijn benjamina, gefeliciteerd met je verjaardag. Volgend jaar voor de verandering deze dag maar weer eens wat dichter bij Ryptsjerk vieren?
Ben erg benieuwd hoe jullie resi en eerste indrukken verlopen zijn. Dikke XX voor allebei.

Ymkje

Hanith gefeliciteerd!! Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad. Grotendeels in het vliegtuig?
Maak er een super tijd van daar! Ik zal jullie avonturen zeker gaan volgen op de site! Heel veel plezier!

Liefs Ymkje.

Hester

Echt superrrrrrrrrrrrrrvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeelllllll plezier jullie twee!

Dikke kus!

Laura

Hanithje, meissie van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!

Dikke zoen van fam. Buts!!!

Baitski

Hi Guys!
Sorry Hanith ik wilde je nog contacten voor je weg ging, maar ik was er zelf een paar dagen tussenuit geknepen, dus TOTALY forgetten!
FAN HERTE LOKWINKE! Gooi der een paar birthday-cocktails in! Wiehooee!
Have fun, pas op voor alle bosjes; ren net als met stoelendans keihard langs de lege paadjes!

Ciao, liefs Beit

Noortje

En hier alleen maar regen...
Heel veel plezier daar! Ben benieuwd naar jullie avonturen.
Groetjes Noortje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!