Ella & Hanith op reis door Zuid Amerika

Het duurt even, maar dan heb je ook wat!

Na een laaaange reis van ruim 24 uur stapten we gisternacht om 3 uur uitgeput in ons stapelbedje. Het zag er even naar uit dat de hele trip niet door zou gaan. Voor Amsterdam kwamen we onverwachts terecht in een naar onze mening iets te lange file. Maar gelukkig waren we deze keer op tijd vertrokken en hebben we ons vliegtuig nog met gemak kunnen halen. Nadat we fanatiek waren uitgezwaaid door onze broer, moeder en Harry, ging ons avontuur dan toch echt beginnen. Tot aan Atlanta verliep de reis voorspoedig. Daarna werd het iets chaotischer. We hebben erg moeten lachen om de Amerikanen die aan al onze vooroordelen voldeden. Met enige vertraging kwamen we om 00.00 uur aan in Lima. Hanith haar tas kwam al snel voorbij tuffen, maar op die van Ella moesten we nog een uurtje wachten. Ondertussen stond taxichauffeur Carlos al ruim 2 uur in de aankomsthal op ons te wachten. Het was nog even spannend of hij er nog steeds zou staan, toen wij om half 2 de aankomsthal in kwamen strompelen. Maar godzijdank stond ie er gewoon en heeft hij ons veilig en wel naar het hostel gebracht. Om drie uur konden we dan eindelijk naar bed. Vandaag is Hanith 23 geworden! Dit hebben we gevierd door lekker uit te slapen, een gebakje te eten en op ons gemak Lima te bekijken. Vandaag hebben we de Grote Oceaan gespot en begon het echte vakantiegevoel al op te borrelen! Verder onze eerste onvergetelijke rit gemaakt in een van de collectivos (busjes waarin de capaciteit volledig benut wordt :). Morgen gaan we het centrum bekijken, wat erg mooi schijnt te zijn. En daarna.....who knows!? Heel veel liefs vanuit Lima, Ella & Hanith PS: ongelooflijk leuk dat zoveel mensen al gereageerd hebben!

harry

ga zo door meisjes en veelplezier met jullie verdere avontueren

dikke kus harry

Joni

Fijn te horen dat jullie nog leven!
En niet fucken met Amerikanen! Die zijn Cool! :)

Reinou

Wat leuk om een tip te krijgen via de mail van jullie site. Ik denk gelijk maar even checken...Een spannend begin van een spannend avontuur zo te horen: Het zal je maar gebeuren dat je je vliegtuig mist voor zón fantastische reis. Goed idee deze site: op deze manier kunnen we een beetje mee genieten van jullie avontuur!
Geniet ervan!

Tiny

Hanith ...nog fan herte lokwinske hier uit het regenachtige Fryslân. En heel veel plezier samen op jullie grote reis. Maak er iets onvergetelijks van! Zal denk vast wel lukken :-) Ik zal jullie site in de gaten houden!

Leafs Tiny

Gerda

Heej dames!!
Heeeeeel veeel plezier daar in verwegistan!
Ik zal jullie reis ook gaan volgen via deze mooie site!!
Liefs Gerda

Hester

Hanith van harte gefeliciteerd!!!! Ella had me nog niet op de hoogte gebracht van je verjaardag daar, maar wel een supergoede binnenkomer, wauw wat is het mooi daar! :-) Echt heel veel plezier jullie twee!!!

Dikke kus voor jou bel!

Joni

Route is bijgewerkt hoor!

Mem

Hoi meisjes, ontzettend fijn om zo snel al een reisverslag en foto's te hebben. Het ziet er allemaal vrolijk uit en daar word ik ook vrolijk van. XX

Mirjam

Hey meissies,

Jullie zijn al weg! Ella; nog traveller cheques gekocht ;-) ?
Heel erg veel plezier daar en enjoy Lima. En vooral... heel erg genieten tijdens de rest van jullie reis!

Kussen,
Mirjam